loading...
هک شد توسط وی طرح
علی عبدالمالکی بازدید : 10 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (1)

http://8pic.ir/images/7dp5qftfb4vk2l4li20.png

برنامه پربیننده ۹۰ هم اکنون با یک App در سیستم عامل iOS خود را مطرح می کند. اخبار و رویداد های فوقتبال ایران و همچنین برنامه بازی های لیگ برتر و نتایج زنده از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد.

علی عبدالمالکی بازدید : 8 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (0)

http://8pic.ir/images/h1o7zkkmhbvfta1ni53i.jpg

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Direct Player یک اپلیکیشن جدید برای پحش فرمت های ویدیویی و صوتی است که با دارا بودن کدک های مختلف به شما کمک می کند تا بتوانید فایلهایی ها را که اندروید شما پشتیبانی نمی کند باز نموده و از دیدن و شنیدن آنها لذت ببرید . این برنامه دارای ویژگی های مختلفی است که از میان آنها می توان به مواردی نظیر تنظیم روشنایی صفحه ، تغییر اندازه فونت و رنگ و  همچنین انجام بسیاری از توابع با بهره گیری از فناوری gesture اشاره نمود .

این نرم افزار از فرمت های ویدیویی avi, mpg, mpeg, asf, flv, mkv, m4v, mov, mp4, wmv, vob, swf, ts, tp, rmvb, divx, kg3, mts, m2ts ‌، فرمت های زیرنویس smi, srt و همچنین فرمت های صوتی mp3,wma,FLAC,M4A به طور کامل پشتیبانی می کند .

علی عبدالمالکی بازدید : 6 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (0)

http://www.uploadtak.com/images/r972_ThePirateBayBrowserP.jpg

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

The Pirate Bay Browser Premium نرم افرای بسیار کاربردی برای علاقه مندان به دنیای تورنت می باشد که امکان دسترسی به تورنت های مشهور را در اختیار شما قرار می دهد . با استفاده از این اپلیکیشن که برای هر دو گروه تبلت ها و اسمارت فون ها بهینه سازی شده است می توانید به جستجو فایلهای مورد نظر خود پرداخته و آنها را به سادگی هر چه تمام تر از طریق این کلاینت دانلود نمایید .

علی عبدالمالکی بازدید : 11 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (0)

http://www.uploadtak.com/images/y369_PowerfulControl.jpg

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

مدیریت تنها یک مهارت نیست بلکه علمی است پیشرفته که بشر با بهره گیری از آن قادر خواهد بود جهان پیرامون خود را کنترل کند از این رو ما برای بالا بردن مهارت شما در این علم غنی ویجت Powerful Control  را به شما پیشنهاد می کنیم. این ابزارک کاربردی اندروید به شما یاری می رساند تا مدیریت تلفن همراهتان را در کم ترین زمان ممکن و با بالا ترین کیفیت اجرایی برعهده بگیرید. افزون برای این ویجت دسترسی شما را به , چرخش صفحه نمایش گر،نور نمایشگر،حالت سکوت ، حالت لرزشی, روشن یا خاموش کردن فلش،حالت پرواز،GPS،data sync وWi-Fi, و … را آسان می سازد.

علی عبدالمالکی بازدید : 5 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (0)

http://www.uploadtak.com/images/u1383_PhotoWallLiveWallpap.jpg

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

PhotoWall Live Wallpaper وال پیپر لایو بسیار جالبی است که با گرفتن عکس های موجود در فید اینستاگرام شما ، آنها را بر روی هوم اسکرین اندرویدتان به نمایش در می آورد . از جمله ویژگی های این وال پیپر می توان به نمایش تصادفی عکس های موجود در این سرویس اشتراک گذاری تصاویر اشاره نمود . با انتخاب افکت های مختلف موجود خواهید توانست بک گراند اندرویدتان را آنگونه که می خواهید سفارشی سازی کرده و محیطی جدید را تجربه کنید .

علی عبدالمالکی بازدید : 10 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (0)

http://www.uploadtak.com/images/z9558_HDPanorama.jpg

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر به انداختن عکس های پانوراما علاقه مندید و البته می خواهید این کار را با بیشترین سرعت و کیفیت ممکن انجام دهید به شما پیشنهاد می کنیم نرم افزار HD Panorama+ را برای یک بار هم که شده تجربه کنید . این نرم افزار با تهیه عکس های رزولوشن بالا ( HD ) پشت سر هم و چسبانیدن خودکار و بدون نقص آنها به یکدیگر برایتان عکس های ۳۶۰ درجه ای خلق می کند .

علی عبدالمالکی بازدید : 9 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (0)

http://uploadtak.com/images/h7261_CoolTool.jpg

 پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

تلفن همراه مانند تمامی وسایل الکترونیکی که در اطراف ما وجود دارند از به هم پیوستن حجم کثیری از قطعات الکترونیکی تشکیل شده است به همین سبب اگر می خواهیم تلفن همراهی پویا و بدون مشکلی داشته باشیم باید به وسیله نرم افزار های موجود نظارت بیشتری بر تلفن همراه خود داشته باشیم. برنامه Cool Tool – system stats با ارائه اطلاعات کامل به شما در نظارت هرچه بیشتر شما بر تلفن همراه یاری می رساند .

علی عبدالمالکی بازدید : 16 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

http://www.uploadtak.com/images/k8434_MedicalDictionary.jpg

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Medical Dictionary یک فرهنگ لغت پزشکی انگلیسی به انگلیسی آفلاین و البته رایگان برای اندروید می باشد که با دارا بودن بیش از ۱۰۰۰۰۰ لغت تخصصی می تواند مرجع مناسبی برای پزشکان و دانشجویان پزشکی باشد .

علی عبدالمالکی بازدید : 6 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

http://www.uploadtak.com/images/g538_motiongraph.jpg

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Motiongraph یک نرم افزار اندرویدی بسیار جالب می باشد که به شما کمک می کند تصایر غیر معمولی بسازید که در آن قسمتی از عکس همانند ویدیو تکان می خورد . تصاویر که قطعا دوستانتان از دیدن آنها شگفت زده خواهند شد ! این برنامه که توسط Sony Digital Network Applications طراحی شده است در سه مرحله بسیار ساده شما را به هدف می رساند :
۱ – یک ویدیوی خیلی کوتاه حدود ۲ ثانیه ای ضبط می کنید .
۲ – بخشی از تصویر را که می خواهید تکان بخورد یا نخورد انتخاب می کنید .
۳ – با فشردن یک دکمه تصویر شگفت انگیز شما آماده می شود !

علی عبدالمالکی بازدید : 7 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

http://www.uploadtak.com/images/t4434_twinme.jpg

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

آیا می دانستید شما هم می توانید یک همزاد داشته باشید ؟
بله ، انجام این کار امکان پذیر است آن هم به سادگی تمام !
Twin Me! نام نرم افزار بسیار جالبی است که با استفاده از آن می توانید عکس های دوقلویی بگیرید . شیوه کار برنامه بدین صورت است که ابتدا یک عکس از خود یا دوستانتان در سمت چپ می گیرید و پس از آن با جا به جا کردن خود یا دوست تان و رفتن به سمت راست فریم عکسی دیگر می اندازید . به همین سادگی کار انجام شده و اپلیکیشن فرایند میکس دو عکس را آغاز می کند . توجه داشته باشید عکس هایی با کیفیت تر گرفته می شوند که در آن دوربین کم ترین حرکت را داشته و تنها شی یا شخص مورد نظر در آن جا به جا شده باشد .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از چه نوع گوشی موبایل استفاده می کنید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 31
  • بازدید کلی : 744